bukaga birmelekannesi2 tabi o kilodan kaynaklı elinle bastırınca cıkıp mantar eline geliyorsa sorun yok canım büyüdükçe cıkıyor dışarı kendi
birmelekannesi2 bukaga bastırınca geliyor canım ama kilolu oldugu ıcın ıcıne kacıyor pısman oldum kucukken yaptırdım bilseydim ben 1 yasından sonra yaptırırdım kılosu o zman en azndan normal olurdu
bukaga birmelekannesi2 valla bende aynısını düşündüm dogumdan 2 gün sonra yaptırdım 12 aylık olduk hala yapıstı yapısmadı konusuyorum her gittiğimde cocuk cerrahı bi aletle hafif açıyor her gün vazelin sonu yok yani🤣
birmelekannesi2 bukaga gercekten mı canım yaaa offf uzun sure devam edecek desene şimdi daha cok pişman oldum
monalissa birmelekannesi2 bizde yapışıklık oldu maalesef ve aradan 2.5 ay geçmişti, zaten şeklinden anlarsın, ikinciye operasyon geçtidik😞
monalissa birmelekannesi2 yok hayır açılmadı, iyice yapışmış, sünnete 15 dk sürmüştü, diğer işlem 55 dk😞
Elf123 Her bez değişimde geri itiyorum ucu tamamen açığa çıkana kadar 16 gün oldu dikişler düşmedi ne zaman düşer bilgisi olan var mı
ellerimtombik1 Bizim de aynı gömülü pipisi minikler yapmanın tek dezavantajı bu oluyor böyle dedi normal dedi inşallah çabuk düzelir :(
MeteNaz birmelekannesi2 canım deriyi ittirince ucu yani mantar olan kenarları içerde kalıyor. İttirseniz de çıkmıyor deriye yapışık yani Şuan bizim öyle mesela. Mayısta götürcem doktoruna ( ankarada kestirdik kendi doktorunun görmesini istiyorum)
monalissa MeteNaz yanına gitmedik, lokal oldu yine, yapışıklığı açtı, doktor denen varlık bize masaj yapın dememişti, unutmuş, neyse hala hatırladıkça sinirleniyorum, eşimde dava açmak istiyor bakalım ne olacak bende bilmiyorum🤷🏼♀️
MeteNaz monalissa canım biz masaj yaptık yine yapıştı. Yani gömük pipiyse ne yapsan boş kasık yağlı olunca öyle oluyor. Bu tür pipilere klipsli yöntem önerilmiyormuş bu yüzden. Ben de bilseydim dikişli yaptırırdım.
monalissa MeteNaz gömük pipide değil, sadece masaj eksiliğinden olmuş, çabuk atlatıyorlar ama küçük oldukları için,
MeteNaz monalissa tekrar sünnet gibi bir işlemmi acaba :( yaptırırken 3 aylıktı götürünce 16 aylık olcak. Ortalığı yıkacak bizimki 🥲