Bsradskran ben oyle oldugunu düşünüyorum canım bugun eşimde baktı dikkatli oda farkına vardı cuma gunu gıdecegız ınsallah kremle açılır bızımkı de cerrahı mudahale ye gerek kalmadan, cok zormus erken den sunnet yaptırdık kurtulduk derken bıde bu çıktı başımıza bilseydim 1 yaş dan sonra yaptırırdım