@minikturta merhaba öncelikle geçmiş olsun.İshal kabızlık gibi değil öncelikle doktora gitmenizi tavsiye ederim 2 hafta önce kızım da aynısı oldu sonra ateş başladı bağırsak enfeksiyonu olmuş ilaç tedavisi ile geçti. MutlAka bi kaka tahlili yaptırın doktor zaten ne yemesi gerektiği konusunda size bilgi verecektir.Bize patates yoğurt kefir muz ve pirinç pilavı önermişti. Her gün çinko şurup probiyotik ve maalesef ki antibiyotik kullanmak zorunda kaldık.