Arkadaşlar merhaba,bebeğim 18nde 8 aylık olacak. Bugün sabah 6dan beri 7. Bezi değiştiriyorum ishal olmuş minigim 😔 hemen hemen 1 aydır da pisigi var geçmiyor. Ishali nasıl geçirebilirim?birde bu ikisi birleşince acaba diş mi diye de düşünmedim değil henüz çıkmadı dişleri 🥰 Var Mı bir bilgisi olan 😍