MLSyildiz 😂 gecen uyku egirim uzmaniyla konustum . Uyudugu odada memeye alin emzirin ama uyumasina izin vermeyin. Memede gozler kapanmaya basladigi an yerine koyun. Aglicak kucaginiza alip pat pat pış pış yapin sakinlestirin sakinlestigi an tekrar yataga koyun bu islemi uykuya dalana kadar yapin 3 gun 5 gun 10 gun buna alisicaktir bi sure sonra ama bunu her gun uygulayin, kararli ve sabirli olun dedi. Baslicaktim ama bebegim suan cok hasta iyilesmesini bekliyorm. Benimki 11 aylik benim daha zor olucak zorlanicam, ama sizin tam zamani bence 6 aylik baslayin. Ama birakmayin aglamasina izin vermeyin agliyor diye memede vermeyin hemen. He birde dediki ise yaradigi an uyku oncesini hergun yarm saat erkene cekin eger gec yatiyorsa alistigi zaman gec uyuyorsa odaya artik yarim saat oncesinden gidin hergn uyku duzenide oturucaktir dedi. Olmuyor diyip pes etme. 6 aydir alismis oldugu bir duzenden bi anda kopmasini vazgecmesni bekleme kararli ve sabirli ol. 11 aylik oldu sabirsizligim yuzunden daha beter yoruluyorum inanin sizin erken bence deneyin insallah ise yarar🌸