Bibitmediniz biz de 9 aylığız aynen anlattığınız gibiyiz😫ben de denedim ağlamaktan çıldırdı vazgeçtim. Ne yapıcam bilmiyorum eylülde çalışmaya başlayacağım, şimdiden düşünüyorum nasıl olacak diye. rutin oluşturmak, aynı saatte uyutmak falan filan hepsini denedim ama yok olmuyor. Allah bize sabır ve kolaylık versin cidden😔