lyl0742 ben çok fazla empati yapan biri oldugum için hele ki anne olduktan sonra başka annelere arttığı için anlayısım inanın anlıyorum.. ama yetersiz değilsiniz yetersiz olanlar bebegini isteyerek kucaklamayıp sevgi göstermeyen, güzel ve naif yetiştirmeye calışmayan elinden telefon düşmeyen tv önüne koyanlar.. Allahım hikmetine nimetine sual olmaz zaten vermediyse sütü ne yapılacak tabii ki mama. Benimde kızım çok iştahlı anne sütüne keyfiyen ben mama da veriyorum tahminim bizim de doktorumuz 4-5 aylıkken ek gıda tattırır. Bazen yetersizlikten değil fazla gelisimden de geçiliyor. Sıkmayın canınızı bebeginizin ihtiyacı anne sütü değil, sizsiniz 🤍