senay-12 yav bizene ne be kadın senin bebeginden takmışsında bebegim bebegim.. esas eksiklik sen de anlama değil empati. Sana göre yanlış bişey olmayabilir ama sütün varken mama veriyorsun geceleri ve mama zararlı demişsin tüm bilim ve tıp dünyası böyle bir şey demiyorken , tamamen sütü olmayan anneleri üzersin diye diyoruz istersen bebeğine kuru fasulye yedir, istersen full anne sütüyle besle bize ne senin bebeginden.. annesi sensin senin sorumlulugunda sağlığı. Biz bambaska bir sey diyoruz ama algılamıyorsunuz cunku empati duygusundan yoksunsunuz. Burası anne platformu ve eminim sütü olmayan biri okuyunca kötü ve yetersiz hissetmiştir. Siz bir ögün verip zararlı diyorsunuz o ne hisseder bir düşünün. Eger hala banane ya bem kendi bebegimi soruyorum diyip diyip duruyorsan da bu yorumları yapmadığımı varsay tek yorum yapıyorum : banane senin bebeğinin ek gıdasından ne yediriyosan yedir bizlere ne soruyosun :D