Deletedmom_3 Kikiriki bide benm komşum 2 buçuk aylıkken cicibebe veriyordu suyla ıslatıp 🤷♀️ 3te falansa full pirinç unu. Kızı emiyordu sutude vardı gelişimi de iyiydi hatta. Tek sorun kız surekli emmek istiyordu ona çözüm olarak 4. Ayda başladı şuan 6.ayda her şeyi veriyormuş kendilerinin yediği her şeyi
senay-12 Kikiriki biz anneler baya araştırarak bilgi edinerek bir çoğu şeyleri öyle bebeğimize uygularız mama bebeği boş şişiriyor bebeğin vücudu hamur gibi oluyor neredeyse bebeğiniz sur içen bebeğe göre cok daha farklı oluyor. Kim bilir içinde ne maddeler var bilemeyiz
Kikiriki senay-12 bebeğin biraz fazla kilo alma sebebi CC ayarlamamaktir . Anne sütünde bebek istediği kadar alır mamada bizim verdiğimiz kadar kilo almasının tek sebebi budur bencede araştırmiyorsunuz. Aman sizle tartışacak değilim. Daha bağırsakları gelişmemiş bebeğe istediğinizi verebilirsiniz
Bestemm senay-12 sütümüz yoksa ne yapalım peki? siz sağıp bize süt mü yollayacaksınız? ne kadar düşüncesizce yorum yapıyorsunuz. Allah sizi bizim durumumuza düşürmesin. Ne kınarsan başına gelmeden ölmezsin haberin olsun.
SEDANURRRR senay-12 mama bebeği şişiriyor, sütüm yok o zaman aç dursun bebek. Mamaların içeriğini okumamışsınız bari yorum yapmayın, bebeğiniz emmeseydi bu yorumu yazabilir miydiniz merak ediyorum
sadeturkvatandasi senay-12 çok erken ilerde bağırsak sorunları yaşayabilir etrafınızda verenler var diye vermek zorunda değilsiniz etkisi ertesi gün belli olmaz zaten uzun yıllar sonra ceremesini çekersiniz.
Fatimaafr Firstbabe azıcık zeytinyağı veriyorum, eğer çok ileri olursa ve beş günden fazla sürerse gliserin kansuk vermiştim bir ara. Tabi ek gıdadan önceydi bu
senay-12 Dimitrina_kovaceva canım benim bizde biliyoruz yazdığını bu benim kendi düşüncem hepiniz kafayı mı yediniz ustelik açıklık getireyim ben kendi bebeğim açısından dedim beni ilgilendirmez sözlerine kendi bebeklerinizi nasıl beslediğinizi hepiniz takmışsiniz yok bilmemm mama vermeyip yemek mi verelim bebeğe bilmemm ne üzerinize alınmayın arkadaşlar….
senay-12 Eflininannesi- hay siz bin yaşayın herkes bir şey öğrenmiş sanki erken de erken dediğiniz gibi ben kalkıp bu bebeğe bı tabak dolusu bir şey vermeyecem herhalde sadece tattırmak amacaiyla sordum bu soruyor herkes çok tuhaf karşılamış daha amin cevap verebilirsiniz insanlar burda bilgi almak için soruyor sizler hemen tepki veremeye girişkensiniz öncelikle bı sakin olun….
Eflininannesi- senay-12 kızım 4 ay 2 günlük su an hatta az önce doktorundan geldik hiç ek gıda tadim vs demedi bile boyu kilosu yerinde devam et böyle dedi. Eğer bişey görsəydi zaten uyarirdi. Kızım bazen 160 ml sütü tek seferde içiyor bazen 60 ml bile zor içiyor. (, Süt dediğim anne sütü ben sağarak besliyorum hiç tutmadi memeyi çünkü) dedim. Biz bile bazen iştahsız olabiliyoruz o yüzden merak etme dedi şu an 7 kilo ve 68 cm devam et dedi. Mesela eltim parmağınin ucuyla labne felan tattiriyor daha 3 aylık ama bebeği çok hevesli diye arada degdiriyor ağzına felan
Dimitrina_kovaceva senay-12 burda bebeğini hiç emziremeyip mama kullanmak zorunda kalan çaresiz anneler var. Onları düşünerek konuş.
Ovariproprium Bebeklerde ilk altı ayda sindirim enzimleri yeni gelişir. Yani yedikleri şeyleri hemen sindiremezler kabızlık olabilir ishal olabilir, alerji gelişebilir. İlk altı ayBebeğin temel besini anne sütü veya formül mamadır, tadımlar için biraz erken.
senay-12 Kikiriki bende biliyorum bağırsakları gelişmemiş ama hemsirem yoğurt vs verirsen bir sorun olmaz dedi neyse bunu niye söylüyorum bende bilmiyorum siz kendi bilgilerinizle yasayin
senay-12 Zlm Edanurkkeless yagmursen Kikiriki Ben bu postu açarken o aylarda ek gida kullananların fikirlerini almak istedim sizin böyle saçma konuşmanızı okumak için değil siz ne veriyorsanız verin bebeğinize beni mi ilgilendirecek herkes kendi bebeğinin sorumluluğu altında
Zlm senay-12 ay bilseydik yazmazdik tatlım ya sabahları sütün geliyo diye mamayı bu kadar kötülemeye hakkın yok ayrıca herkesin bebeği kendi sorlulugu altında denir herkes kendi bebeğinin sorumluluhu altında denmez
yagmursen senay-12 saçma konuşan biri varsa o da sizsiniz. Ben anne sütü veriyorum bebeğime ama sütü olmayanlar ne yapsın. Annelik demek kendi bebeginin öz bakımlarını kendince iyi yapan demek değildir. Annelik empati ve merhamet duygusunu barındırır. Zaten tüm anneler özellikle yeni anneler naparsa yapsın yetersizlik hissederken bir de sütü olmayanlar için cahilce mama mı veriyorsunuz ? 😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳 diyenlere sok oluyorum :)) evet mama veriyorlar ne verecekler ? Sütü olmayan anneleri düşünürek konuşun .
sarmaliklahana senay-12 ben başlamıştım ama sadece tadım 🙄 elma dilimliyorum eline veriodum mesela diş kasıyodu. Havuc ayva gibi seyleri vardin. Günde 2 üründen fazla bişey vermedim alerji olursa diye. Yogurt taddırdım 2 çay kasıgı günde. Ve gün aşırı verıorum her gün vermiyorum sadece tadım alıstırma olarak yaptım yani
sarmaliklahana senay-12 suan 6 +1 aylık mesela sabah emziriyorum öğlen bizimle kahvaltı yapıyor akşamda corba içiriyorum gece de rahat uyuyor şükür 🤭 iştahlı da maşallah
Kizannesi92 senay-12 dört ayligiz biberonu zor veriyorum ağzını açmıyor 🤦♀️ dört ay erken değil mi kendi kızım minyon minicik ondan yola çıkarak bence çok çok çok erken