Bebek17 Merhabalar kızım 15 aylık, 7.aydan beri bu gece terörü denilen laneti yaşıyoruz bazen her gün olur bazen haftada iki kere, ama ben her gece korkuyla beklerim ne zaman başlayacak acaba bu gecede yapacak mı diye, ebeveyn için inanılmaz gerici bir durum bebek çığlık çığlığa uyanıp etlerini koparıyorlar gibi ağlar sizi görmez duymaz sakinleştirene kadar canınız çıkar olaylar bitince ise hiçbir şey hatırlamaz, kucağınıza alırsınız vurur iter elinizi çekmeye çalışır üstünden, eliniz ayağınıza dolaşır binbir türlü şekle girersiniz susturmak için, bir süre delirdikten sonra hiçbir şey olmamış gibi hangi destekle uyuyorsa o destekle uykusuna devam eder siz perişan olmuş haldesinizdir, sırf bu uyku terörü illeti benim psikolojimi tek başına mahvetti, her gece elim kalbimde Allahım nolur bu gece olmasın bu gece olmasın diyerek bekliyorum uyuyamıyorum, benim kızım çok uçlarda yaşıyor bu terörü 1 saat boyunca öksürük krizine girene kadar ağlar, 6 yaşına kadar sürebiliyormuş