Bebek17 bende aynı durumdan kafayı yemek üzereyim. 1 ay öncesine kadar uyku düzenimiz oturmuştu. 9da uyuyor geceleri uyanmiyordu. Korona olduk, ardından ne uyku kaldı ne vücut. Gündüz hiç problem yok dediğiniz gibi, gece olunca sanki etinden et kopartiyorlar. Doktor diş dedi bize de. Ben hak veriyorum da bir yandan çünkü ayni anda 6 tane birden çıkartıyor diş. Ama hem iş, hem uykusuzluk artık bedenim dayanmıyor. Bizimki bı daha uyumuyor, sabaha kadar ilgi istiyor sakinleştikten sonra, oyalanan bir bebek değil zaten. Şuan da ayağımda sallıyorum uyusun diye o emziği almış eline halay çekmeye çalışıyor. Allah yardımcımız olsun bacım, çok zor. 🤦🏻♀️