Alevycl merhaba biz edremit ilçesinde yaşıyoruz 3 yıldır burdayız. Burda sosyallik pek yok ama yazın aşırı güzel göle de yakınız açık alan vs var gidip piknik yapıyoruz cocuklar için de park bahçe yeterli. Çarşısı baya büyük aradıgınız her şeyi kolaylıkla bulabilirsiniz. Hastane, okul, alışveriş açısından da memnunuz biz doguya göre gayet yeterli. Lojmanda oturmuyoruz ama Toki lojmanlar da oturan arkadaşlarımız var evler güzel oturanlar da memnun. Havaalanı lojman var orası baya eski evin içi de dışıda döküntü he yapılmış daireye denk gelirseniz o ayrı. Genel olarak böyle ben seviyorum burayı.