Alevycl Merhaba ben 4 sene eşim 5 sene kaldı Van’da. 4 sene boyunca gerçekten sıkılsam da batıya gelince anladım ki Van geçerken her anlamda çok güzel ve sosyal bir il. Eğer merkez ve merkeze yakın yerler çıkarsa çok memnun kalacaksınız. Merkeze uzak bazı ilçeler var Bahçesaray, Çaldıran, Çatak gibi buralar biraz riskli ve sosyallik olarak minimum olan yerler ev götürülebilir mi onu bilmiyorum. Kiraları benim geçen seneye göre uygundu ben çıkarken 550 verdim son kirayı mesela, Edremit’te oturuyordum şimdi yine 1000 TL üstüdür. Lojman çıkma şansı varsa en azından bazı maddi yönlerden biraz daha rahat olabilirsiniz ama genelde lojman tercih edilmiyor yani benim çevrem de çok az. Havası da şahane kışın çok soğuk geçer ama yazın serin bir havası var. Edremit sahili muazzam gölü izlemek beni çok mutlu ederdi her haftasonu gitmeye çalışırdım. Merkezi sosyaldir avm olarakta gayet yeterli. Ben beğeneceğinizi düşünüyorum.