Oglum 9 aylık, 15 aylikken baslayacak yazdirdim. Hatta 12 aylikken alabilecek yer ariyorum dolu hepsi.
Oglum cok sicak kanli. Tek düşündüğüm bez durumu cunku bagirsaklari cok calisiyor gunde 3-4 kere kaka yapiyor.
calismaya baslayacagim icin mecburum, yurtdışında tek yasiyorum kimsem yok. Ve burada bebekleri 3.aydan itibaren alıyorlar anneler calistigi icin.
olumlu yönden bakıyorum, tum gun evin icinde benimle olacagina arkadaslari olur, disarida insan görünce bile mutlu oluyor.
Siz de sıkmayin canınızı basklari kendini sizin yerinize koyamaz her ailenin sartlari farklidir ve bebek icin en iyisini annesi bilir.