Rabiasya21 hepsini yaptırdım 😀😀😀 lifting deneyimim berbattı. Eğer Kısa kirpigin varsa çöpe atma paranı. Kaş konturune gelirsek ben de bir çok arkadaşım ve annem de yaptırdı ama çok iyi yer olması çok önemli yoksa Recep İvedik gibi olursun 😞😀 lazerde de acıbademde hala seanslarım duruyor ama acı eşigim düsük olduğu için gidemiyorum çok acıyor