Basak2811 Melikeeeecansuu yaptırma valla eski kirpiklerim özledim ki ipek kirpiği yaptırmadan öncede kendi kirpiklerim de uzundu şimdi vayyy halimaaa 🤣
Melikeeeecansuu Basak2811 benımde öyle uzun ve sık guzrl bı rumel kullandımmı cok ıyı duruyor. Ama merakımı gıdermem lazımdı🤣
Melikeeeecansuu Basak2811 yspan yermı kötuymus pekı bırde sey soylıcem dudak dolgusu ıgneyle yapılan bırseymı acıyormu
Basak2811 Melikeeeecansuu 2.ciye yaptırdıgim yer kötüydü evet.Dudak dolgusu benim 2 kere uyusturmalarina rağmen acıdı çok canım yandı.kimisi acıya dayanıklı hiç hissetmiyor.1 CC yaotirdim az geldi o yüzden açısına dayanamadigum için yaptırmıyorum😊 Zaten 1 CC olduğu için fazla belli olmuyor yaptırdıktan sonra az olduğunu anliyosunuz
rosesbabys Melikeeeecansuu bekarken yıllarca kullandım cunku bi kere alışınca çıktıgında kel gibi hissediyorsunuz 😂 ama çok zor bakımı yani ben en geç 3 hafta bir bakıma gidiyordum düşenleri ekliyordu 2-3 ayda bir tamamen söküp yeniden taktırıyordum hiç makyaja gerek kalmıyor ipek kirpik olunca ama işte çok büyük sorumluluk
Melikeeeecansuu rosesbabys bakım parası verıyormusunuz pekı aynen dökulunce mecbur kel gbı kalmamak ıcın yaptırıyoruz🤣
rosesbabys Melikeeeecansuu evet 3 yıl önce yaptırıyordum 200 ipek kirpikti bakımlarda 100tlydi şimdi ne kadar hiç bilgim yok malesef bulaşmak istemiyorum😂
Melikeeeecansuu rosesbabys abow aynı kaynak sac gbı 2 mılyara yaptırmıstım bakım ucretı yok dedı daha sonra yaptırdıqımda 400tl almıstı 4 sene once aynı o hesap ugrasamam bulasmım bu ış bana gore degıl🤣🤣
alvisinannesi Melikeeeecansuu hayır döküldü dedim memnun kalmadım 1 hafta içinde çoğu döküldü cevap ; yatışınızda sorun var, banyo yaparken dikkat etmemişsiniz, elinizi yüzünüzü çok yıkamışsınız😂 napayım pis mi kalayım yatış şeklim ne alaka 😀
Sariiannee Melikeeeecansuu Ben de çok seviyorum ama maalesef kendi kirpiğim kalmadı.Bence de vazgeç🤷♀️