Deletedmom_22 Moon_Light valla ne renk olduğunu kendim bile bilmiyorum 😂karışık en son saçımı açacam diye bir renk aldım boyadım karıştı 😂 kahve rengi gibi kapalı bir renk
unkurabiyesii Moon_Light yıllardır ombre. Vazgeçemiyorum 🙃 arada sarı yoğunluğunu arttırıyorum arada dipleri açtırıyorum ya da koyultuyorum değişiklik namına yaptığım bunlar 😂
Mommysharkdoodoodoodoo Moon_Light ben kızılın en koyu tonunu kullanıyorum. Ve bin pişmanım. Çok dehşet güzel duruyor ama asla havlularımdan rengi eksilmiyor. Saç ıslandığı an akıyor renkler. Kurutmadan açık renk kıyafet giyemiyorum kıyafete de bulaşıyor.
Mommysharkdoodoodoodoo Ha bu arada açıcı denedim en kalitelisinden alıp uygulama prosedürlerine uyarak ama asla asla açılmıyor.
Elizaninannesii Moon_Light bende ya kızıl yada bakır istiyorum ama kızıl daha çok akıyor diyo herkes bide saçım siyah açılması gerek o yüzden korkuyorum 😅