Moon_Light 10 sene sürekli dönüp dolaşıp kızıl-kırmızı-çilek kırmızısı kullandım. Kırmızı bir lanet. Sadece bunu söyleyebilirim. Bir kere bulaşınca işin içinden çıkamıyorsunuz. 1 senedir inat ettim kurtuldum. Şuan kısa saçlarıma ve orjinal rengime geri döndüm. Ve aklımda yine kırmızı saç perileri dolaşıyor. Bakımı çok zor, sürekli boya tekrarı istiyor, akıyor, yattığınız yerleri boyuyor, her duşta bir yerinizi kesmişsiniz gibi renk akıyor, beyaz tenliyseniz makyajsız çok çiğ duruyor, kahve ve sarı tonlarına geri boyamak her zaman sıkıntı çünkü altta her zaman turuncu tonları bırakıyor açtırıp tekrar cilayla yavaş yavaş zamanla o tonlara geçmeniz gerekiyor yoksa saçlarınız lastiğe dönüyor. Ama güzel bir göz makyajı hafif bir yüz kontörü ve toprak tonları bir ruj + güzel bir akşam güneşiyle öyle müthiş duruyor ki çektilerinize değiyor😁