Slmnese Prensesimm3 gazını çıkaramadığı için vermiştir evet o damlayı. Bir de doktoruna danışarak bio gaia’da almanı tavsiye ederim benim oğlum kolikti bu damla biraz gazını çıkartırken rahatlatıyordu
Slmnese Prensesimm3 ah canım bu süreçler çok zor bilirim.. Neyi kullansan etki etmez bir süreden sonra. Ama zamanla geçecek emin ol. Bizim 3. Ayından sonra azalmıştı kendi çıkartmaya başlamıştı. Sizin de yakında bitecektir