Nilay15 bugün doktora sordum bol emzir açken bebek dedi su iç psikolojik olarak kendini rahatlat, stres yapma, bebeğini bak dokun ilgilen, öğünlerini atlama bide akşam süt iç dedi yatmadan dedi. Sütü sağarken bile bebeğinin fotosuna bakarak sağ yanında değilse dedi. Bilmiyorum artık ben yine de mememde tutuyorum pes etmedim ama tabi mama vermek zorundayım yoksa aç kalır bebek. Emzik gibi de olsa 1 yudumda olsa meme alsın diye saatlerce tutuyorum mememde. Bu arada bisürü şey bende içiyorum humana bestlak tahin hurma vs. Vs. Aklına ne gelirse.