Eski9 Eşimle sürdüm daha önce çok hemde, kursa yazıldım direksiyon dersine geçip hocayı görünce eşimle bir yol katedemediğimi gördüm ilk sınavda kaldım heyecandan dolayı şükür ki ikinci de şeker gibi komisyonlar denk geldi benimle sohbet ede ede sakinleştirdiler. Heyecan yoksa geçersiniz merak etmeyin zaten kursta çok güzel öğretiyorlar.