Kızlar şükür ki yazılı sınavı geçtim. Dersler ne zaman başlayacak bilmiyorum iki üç haftayı bulur. Çok stres yük oldu üstüme alsam da bitse diye gözlüyorum. Sorum şu ki biz eşimle çıktık hep araba sürmeye aracımız otomatik sürüşüm viraj dönüşüm şerit içi hakimiyetim direksiyon tutusum baya ilerlemiş şükür aynalara da bakıyorum yalnız şöyle bir sorunum var ki aynada ne gördüğümü anlayamıyorum. Araç sollayacagim şerit değiştireceğim diyelim aynada bakınca dibimdeler gibi geliyor bu sorun sürdükçe mi duzelir gözlerim aynalara alışınca mi oturur ? Birde o kadar video izliyorum sürüşle ilgili park etme vs ama oturunca direksiyon başına bildiğim herşeyi unutuyorum saçmalıyorum heyecan panik yapıyorum. Eşim de biraz aceleci davranıyor acele ettiriyor. Var mı benim gibi şuan sürüş aşamasında öğrenme aşamasında olan biraz sohbet edelim 🤗 şuan ehliyet sürecinde olan arkadaşlar varsa konuşalım birde bizim araç otomatik ben manuel yazildim bir yandan o geriyor. Hem ayna bak gaz fren debriyaj üstelik vites hepsini aynı anda nasıl yapacağım diyorum 😔