MelikeMila bilmiyorum bu dördüncü doktorumuz iki doktor da mamayı takviye et sınırda almış dedi çok ağladım aç mı kalıyor sütüm mü yaramıyor diye artık bir de böyle deneyeceğim özel hastanede ebeye gösterdim nasıl emzirmeyi denediğimi o bile şaşırdı bebeğimin isteksizliğine ağlayışına o da sağıp ver dedi mamayı da iki süt bir mama şeklinde git dedi