Doktorumuz kilo alımını beğenmedi ve mama vermemi söyledi ilk defa mama vericem bebeğim 2 ay 18 günlük ve ben çok tecrübesizim. Mama veren arkadaşlar hangi biberonu kullandınız bebelac gold 1 aldık iyi midir bir de mamajo anti kolik biberon aldık kullanan var mı suyunu nasıl hazırlamalıyım ekstra önerisi olan var mı