Alpingo 1mom1beybi nasıl geç:) kime göre?:) bence çok ideal..doktorlarda öyşe diyor sizin bebeğiniz kaçta yatıyor:)
1mom1beybi Alpingo ayıne göre geç. En geç 19.30/20.00 arası uyuyor sabahları da bu saatler de uyanıyor. Araştırmalara göre geç. Banada doktorum tavsiye etti uyku eğitimini ve gayette güzel oldu
1mom1beybi Alpingo her 20 aylık bebek böyle uyumaz ki. 24 aylık arkadaşımın bebeği ve hala ayağında sallıyor bir saat sonra zar zor uyuyor
1mom1beybi Woman35 6 aylıkken verdim ne gece ne gündğz uyurdu bebeğim şimdi gayet düzenliyiz. Kademeli uzaklaşma yöntemiyle verdim. Aklınıza takılan birşey varsa sorabilirsiniz
1balkizannesi Kadernur 06.00 uyanma,08.00 uyku 10.00 uyanma,12.00 uyku 14.00uyanma,16.00 uyku 18.00 uyanma,20.00 uyku 23 beslenme amaçlı uyanma idi bizim 5 aylıkken düzenimiz☺️☺️ Uyku eğitimi vermiştim bu şekildeydi. Düzen düzendir.🤓
09-10-21 1balkizannesi nasıl verdiniz eğitimi bizim gece çok fazla uyanıyor ne yapmam lazım doymuyor diye düşünüyorum zaten sütüm az ondan olabilir mi
09-10-21 Kadernur benimde oğlum 5 aylık ama çok uyuyor gibime geldi biraz daha uyanık tutabilirsiniz ama belki yoruluyordur küçük adam benim oğlumunda düzeni şöyle 9 da kalkıyor 12-2 arası 1. Uyku 4-5 arası 2. Uyku 6.30-7.30 arası 3. Uyku akşamda en geç 11 de uyuyor ama tek sorunumuz gece çok fazla uyanıyor hatta saat başı diyebilirim şuan onu çözmeye çalışıyorum ama gündüz güzel çok şükür
1mom1beybi 09-10-21 sizin burda sın uykunuzun yarım saat şekerleme uykusu olması lazım. Ki gece uykusuna daha rahat ve güzel geçsin biree çok geç yatıyor
1balkizannesi 09-10-21 tok olması gerek canım. Gece çok uyanıyorsa önce gece beslenmesini kesmelisin aklnda meme olan bir çocuk nasıl uyusunki?☺️ Daha sonra gece nasıl uyutuyorsun mesela? Memede mi , desteksiz mi?
09-10-21 1balkizannesi oğlum asla memede uyumuyor gece olsun gündüz olsun uykusu varsa memeyi emmek istemiyor uyumak istiyor hemen beşiğe koyuyorum iki dakika sallıyorum dalıyor hemen ama gece uykulu uykusu var ağlıyor sadece😢
Woman35 1mom1beybi teşekkür ederim 🙏 kademeli uzaklaşma nedir ve tam olarak nasıl yaptınız ? Bende başlamak istiyorum 🙏
09-10-21 1mom1beybi öyle yapmaya çalışıyorum ama bu seferde çok huyusz oluyor uyku için 9 da mı uyutmalıyım gece uykusuna 🥲
Yeni_anne09 Kadernur bence her bebek kendi düzenini tutturuyor, uyku da önemli büyümesi için ama yorumlara takıldım gece kaçta yattığı önemli mi geç yatması problem mi? 23 ve sonrası zaten uyuda olmalı ama her bebeğin de akşam 8 de uyuduğunu sanmıyorum kendi çocuğunuza göre hareket edin bence zaman içinde en doğrusunu buluyorsunuz
1mom1beybi 09-10-21 hergün sabah uyanmasını yarım saat yarım saat öne çekerseniz akşam da daha erken gece uykusuna geçirebilirsiniz. Biz dokuz aylık olduk en geç 8’de yatıyor.sabah erken başlıyoruz güne akşam erken bitiyor
1mom1beybi Woman35 kusura bakmayın yeni girebildim uygulamaya. Kademeli uzaklaşma şu ; uyku eğitimine başladığınızda bir anda odadan çıkmıyorsunuz.ilk üç gün beşiğin yanında ağladığında kucağınıza alıp okşayıp geri yatırıyorsun dört beş altıncı günler beşikten biraz geri de 7-8-9. Günler kapıya biraz daha yakın 10-11-12. Günler kapı hafif açık siz dışardasınız ağlarsa odaya girip kucağa hemen almıyorsunuz. Yine de yanlış yönlerdirmek istemem kundakuyku youtube kanalına bakabilirsiniz
Woman35 1mom1beybi estağfurullah 🙏 ben denedim ağladığında kucağıma alıp sakinleştirdim ama geri koyduğumda yine ağladı bu arada uyuduktan sonra odadan çıktığımı anlıyo mu ki ? Bi de kağı aralıklı zaten sürekli ağladığında da yanına gidiyorum