Mmomm Merhaba 9 Aralık doğumlu kızım, bay bay alkış yapıyor komut alıyor gözlüğümü getir portakalı ver vs diyince getirir. Babasını kastederek baba diyor ama bana anne demiyor kitapta kucağında bebek tutan kadını gösterince anne diyor bende anneyim senin annen vs diyorum ama bana hiç anne demedi henüz, sofra kurulunca hamm mama der ama acıktığı zaman bunu belli etmek için mama demez, en sevdiği meyve nar olduğu için nana der nar yemek istediği zaman, henüz 1 aydır yürüyor uykularımız çok kötü azı çıkartıyor. Kelime olarak yetersiz buluyorum derdini anlatmak için basit şeyler söylemesini isterdim mesela su,uyku,acıyor gibi hafif kelimeler, sizde durumlar nedir