Boncuk21 günlük kullanım için uygun değil canım işe yaraması içinde ince tabaka şeklinde uygulamak lazım her açtığında sürmeseydin keşke doktorum hassas olur ek gıdaya geçtiğinde kreme alışır sürmezsen her açmada çabuk pişer demişti o yüzden süremdim ben her açmada