Sinemcansenturk cnm benim de kizim sarılığı vardi su an 2 aylik hala var yok ışığı yak falan hepsi bos doktor dedi "bazen yeni dogan bebekler 30 gun sonra gecer veya. Sariligi gecikme varsa 3 ay sonra kendiliğinden gecer. Gecikmeli olan anne sütü sarılığı mıs korkulacak bisey yok "dedi ama cok şükür kizim acıktığı zaman kendi kendine uyanyr 2 saat bi emmiyor yani sarılığı kendiliğinden gecer korkulack bisey yok bol bol emzir 🤗🤗