Ayzz canım çok zor ama hemen hemen hepimiz aynı sorunları yaşıyoruz benimki de gece uyur gündüz uyumaz gündüz ayaklarım ağrıyor sallarken yine de uyumuyor ne beşik ne anakucagında durmuyor ama ben yine de gece uyuduğuna şükrediyorum gece dinleniyorum en azından bırak kalsın ev işi falan bizde 57 günlüğüz ben saldım artık ev işiymiş kendi bakımımımış falan biraz büyüsünler hepsini yapacağız yine üzülme lütfen