Ayzz aynı şekildeydik bizde ama sonra dan farkettim gazi var ve kendini memeyle oyalıyor. Hatta akşam belli saatlerde ağlamaktan yorulup artık gece uykusuna geçiyordu. Gerçekten aç kalıyordum lavobaya dahi gidemiyordum. En son dün acilde bulduk kendimizi. Relactaz diye bir damla var emmeden önce veriyoruz gazı çıkıyor sonra mışıl mışıl uyuyor tavsiye ederim. Dünden bu yana rahatim.