Purple ayaz07 bnde kararszdim ama asinin ne zarari olackki tedbir almk sart bnce 1 hfta once vurdurdum bn 1.doz
ayaz07 koncuy69 malesef o kadar insani aldilar bir hastalik cikardilar bide asi ücretli sanki onlar bizim deilde biz onlarin ülkesindeyiz gibi
KutayAslanmoms35 ayaz07 ben yaptırdım pişman değilim ama hemşirenin hangi eczaneden aldın aaa iyi yaptın demesi beni sinirlendirdi. Sanki ecZaneye para kazandırıyoruz diye canım sıkıldı eczaneler arası rekabet mi var anlamadım bu işi.
Lale19 ayaz07 canm bende cok kararsızdım hatta burda post actim bircok anne yaptirmami tavsiye etti en sonunda yaptirdim agustos da 2.yi olucaz .
Eslemmina koncuy69 hala devam.ediyor ishali hastaneden çıktık ama ishali devam ederse tekrar yatacağız
[silindi] ayaz07 Yaşadığınız bölgede önemli bizim doktorumuz bu bölgede çok salgını yaşanıyor rotanın bence yaptırın diğer özel aşılar size kalmış demişti. Ben yaptırmayı düşünüyorum.