ikiprensannesii2 Bepanthol kullanıyorum aynı durum bende de var Onarıcı Bakım Kremi gece yatmadan sürüyorum sabaha yumuşacık🙈😊
Derinsart ikibebedublekahve bana cerave iyi gelmişti ama sürekli kullanmak gerekiyor tabi elleri de sakınmak gerekiyor eldivenle temizlik yaparken bide şuara kızımın nemlendircsini süryorum oda hemen yumştti mustelanın st.. başlıyodu sanki adı