Deletedmom0099 okuduum bende uyaran eksikliginden supheleniyorum cunku masallah yavrunuza Allah esirgesin bizde durum soyle biz yurtdisinda tamamen izole evde 3 dil konusarak yasiyoruz oglum bizim evde babasi ve benden baskasini gormeden buyudu ve dolayisiyla ekrana cok maruz kaldi sonra 17 aylikken ben hamile oldugumu ogrendim ve oglumla ilgilenemeyince tabi aldi basini gitti ama benim tecrubesizligimle ben anlamadim dogum yaptim ve 5 gun sonra kendime geldim ve otizmi arastirdim ve hemen alip doktora goturdum doktor tabiki otizm suphesi dedi tabi biz o gunden sonra televizyonu kapattik ve ondan sonra biraz gelisme gorduk ama yinede yeterince ilgilenemiyorum cunku yenidogan bebegim var ve yardim alacak kimsem yok bu aralar gunde 1 saati gecmeyecek sekilde cok zorlandigim zamanlr aciyorum ama kisa kisa surekli degil. oglumdaki belirtiler sunlar ismine tepki cok az veriyor hic vermiyor degil ama cogunlukla vermiyor dikkatini oyungibi seylerle cekince veriyo komut almiyo hayir yapma diyince yapmiyo genelde gel diyince bazen geliyo ama genel olarak almiyo istedigi seyi isaret edemiyor benim elim aricaligi ile istiyor asiri hareketli bazi gunler bazi gunler cok normal yeme bozuklugu var cok az sey yiyor goz temasi var bizimle jest mimik kullaniyor bizi taniyor yani otizmli cocuklarda olan bagimsizlik yok oglumda ama iste otizm daveanislarida sergiliyor ama her halukarda ozel egitime baslayacagiz turkiyede her halukarda yasitlarindan geri. ha birde baybay alkis taklit yetenegi cok var televizyondaki sarkilari ve hareketleri taklit eder opucuk atar ben atinca bilemiyorum umarim degildir