ikibebelianagibiana 2 gün önce eltimin çocuğuna otizm teşhisi koyuldu. Ek gıda yemiyordu. Sadece süt içiyordu. Süt yasaklandı. Yemeklerinde soğuk sıkım zeytinyağı kullanılması gerektiğini ve her gün 2 yumurta yenmesi gerektiğini söyledi doktoru. Pirinci, şekerli olan her şeyi kesti. Eğitime başladılar. Kendi etrafında dönüyordu. Adına bakmıyordu. Göz teması sıfır denecek kadar azdı. Kakası afedersiniz ama keçi pisliği gibiydi. Rabbim şifasını versin evladınızın🙏