Canım bu cevabı bebem kanguruda yazıyorum , bit yandan da işlerimi yapıyorum . Benım bebede öyle akşam yatarken bile göğsümde yatıyoruz uykusu derinleşince yanıma koyuyorum . İlk 3 ay böyle diyorlar kendilerini anne karnında hissediyorlar hala . Sende kanguru sling deneyebilirsin.yoksa gerçekten insan mental sağlığını kaybetmeye yaklaşıyor , zaman geliyo su bile içemiyosun hiçbirşeyden zevk almayacak duruma geliyorsun