OncedenGurme Ipekaras-1 ehliyet kursu almıyor zaten bu ücreti. Sınavları geçip ehliyet almaya hak kazanınca devlet alıyor harcı
Ipekaras-1 balyanakannesi2901 çok teşekkür ediyorum destekleriniz için. Az da olsa kullanmıştım stres yapmasam hemen geçerim inşallah. Ne kadar ödediniz toplam? Ve hangi şehir
balyanakannesi2901 Ipekaras-1 Kahramanmaraş’ta aldım ehliyeti 2000 lira ödedim kursa yılbaşından önce yazılmıştım ama ehliyet harcı için de 1500 lira yatırdım toplamda 3500 e maloldu
Mrvhtp81 Ipekaras-1 kitaba bile ihtiyacın yok konu anlatımlarına baksan yeterli çıkmış sorulara bakk önceki yılların çoğu aynı sorular çıkıyor zaten ben bu sene aldım sadece çıkmış sorulardan çalıştım o kadar kitabın kapağını acmamamistim 94 alıp geçmiştim
Esia15 Ipekaras-1 YouTube den ehliyet hocam diye biri war onun bütün videolarını izle daha kalıcı oluyor
AyazMerve Ipekaras-1 Ben de bebeğimle derse gitmeyerek evde kitabı bi kere baştan sona okuyarak ve netten soru çözerek geçtim . Çok da çalışamadım ama 90 aldım , yaparsınız yani merak etmeyin ☺️Yarın da direksiyon sınavım var hayırlısı 😁