Ipekaras-1 bende yakın zamanda aldım ehliyeti hiç korkmayın yazılı sınava sadece çıkmış sorulardan çalıştım hep aynı tarz sorular çıkıyor zaten kitaba hiç bakmadım denebilir direksiyon sınavı için de hiç korkmayın rahat olun aracı kullanırken tedirgin olmayın zaten direksiyon eğitimlerinde gayet güzel öğretiyorlar ne yapman gerektiğini stres yapmaz aracı kullanmaktan korkmazsanız çok rahat geçersiniz