Merhaba hanımlar okadr yildim biktim usandim ki icimi dökmek istiyorum kizim haziranda 2 yaşında olucak hiç mi hiç iyi bir huyu olmaz bir çocuğun hani onu üstüne nasil titrmedgmi bi ben bi Allah biliyor etrfmdakiler çocuğu doktorla büyuttn die dalga geçiyorlar çok şükür sağlıklı ben yinde hep tedbirli davranirim sonrdn bişi cikmasin ama gerçek anlamda çocuğumn ne istedgini hala anlıyor değilim altini degistrirkn resmen savaş veriyorm yarim saat sürüyor ayni sekilde giydirrkn dışarı cikariyorm gttgmz heryerde bir rezillik parka gtsek doymk sıkılmak bilmz kndini parçalar eve gelene kadar her gece her gece 2 saat uyku uyumasını beklerz şuan mesela 11 geldk yatağa heryer karanlık boş boş etrafa bakıyor saatlerce ya bnm gözüm dalıyor o bir bebek olarak ne düşünüyor da karanlık ta bile uyumuyor karanlıkta bile bir oyun buluyor gündüz ayni sekilde ciddi anlamda annelik nedir yani ilerde büyüdüğünde ben iyiki uğraştım diyecekmiyim düzelecek mi bu cocuk