2-cocuklu-hayat guldennnn Benim de 10 kilo fazlam var hatta gazada geliyorum ama sevdiğim bişey önüme gelince hemen gazım sönüyor 😭
senbanabaksana DemirAlaz bizim var öyle bı grubumuz 20 kişiden oluşuyor 21, olmak istersen dm lütfen 🤗🤗🤗
Genc1prensannesi 2-cocuklu-hayat çok tanıdık geldi bu hareket bana😂 bende öyleydim artik aklima elbiseler zayif insanlar getiriyorum yiyecegim varsada yiyemiyorum
Genc1prensannesi guldennnn beeeeennn 16 kilo fazlam vardi😬 aralıklı oruca başladım 1 hafta 10 gün oluyor 76 ile başladım 73 ü gördüm insaAllah hedef 60
Busra2326 Genc1prensannesi emziriyor musunuz? Benim bebeğim 3 aylık bende yapmak istiyorum aralıklı orucu ama korkuyorum sütüm kesilir diye
yasmiiinn guldennnn bende 71 kiloydum haftaiçi tartıldım 61e düşmüştüm ama şimdi haftasonu diye hem biraz salgın regl öncesi malum çikolata vs bide şişkinlik var farkındayım 62,5 falan olmuştur 😂
2-cocuklu-hayat Genc1prensannesi Geçen sene bu zamanlar kaç tane elbise kıyafet aldım çoğu oluyor ama üzerime yapışıyor ben bol durmasını istiyorum yazında hamileydim giyemedim. Şimdi kilo verip giymenin hayalini kuruyorum ama hayal olarak kalıyor 🤦♀️
Sincappp Benimde alti yedi kilo fazlam var.🤦 Kabızlık la mücadeleden kilo vermeye motivasyonum kalmıyor altı gündür diyetteydim yaklaşık iki kilo verdim ama bu kabızlık yüzünden motivasyonum kalmadı diyeti bozdum bugün önüme ne geldiyse yedim. Off😏
Genc1prensannesi Sincappp kabizlik için kuru incir ve sütü kaynatıp tüketmenin faydasi olacagini duymuştum canım
Newmamaandlove Sincappp 2 kuru incir 2 kuru eriği 1 su bardağı sütün içine doğrayıp kaynatın hersabah için kabızlıga çok iyi gelecektir . Diyetisyen önerisi
Genc1prensannesi guldennnn belirli saat araliklarini aç geçiriyorsun sadece işte şekersiz çay kahve bitki çayları bol su bunları içiyorsun saat aralıkları farklı farklı ben 18 saat ac kalıp 6 saat besleniyorum zaten çoğu uykuda geçiyor zor olmuyor o yüzden akşam 6 yada 7 de evdeki duruma göre yemegi yiyip saati not alırım uygulamaya ertesi gün de işte 18 saat dolunca kahvaltimi yaparim 2 öğün beslenmiş oluyorum 3 mil de leisle yapıyorum
yasmiiinn guldennnn zayıflama çayı kullandım canım ikinci kavanozdayım bakalım 59u görebilecek miyim bi türlü kıramadığım bi kilom vardı 63de kalıyordum hedefim 59.9 da olsa 5li sayıları görmek 😂😂😂