haleasel ben yenidoğan doneminde kendim alışana kadar açtım . Sonra kapatis o kapatis bir daha açmadım . Telsizin çok mat sarı renkte aydınlatması var yere koyuyorum zaten o açık kalırdı o da ben odaya girince göreyim diye. Uykusunu açar diye ışık açmak istemiyorum