haleasel bende gece lambası kullanıyorum, zaten internetten falan da araştırırsanız loş ışık daha yararlı bebeklerin uyku kalitesi için. Tamamen zifiri karanlıkta bende uyuyamam, bebek uyandığında karanlıkla karşılaşınca korkabailir bence, göz de görmüyor bebekle ilgilenmekte zor olur, sürekli ışık açılsa bebeğin uykusu açılır. Bence loş ışık ideal🤎