Elisaburcu52 İnanın gidilicek kadar güzel degildi tam anlamıyla yansıtılamamıs ve havada cok sey kalmıs cok uzatmıslar filmi vurulduktan snra bitiyor zaten bianda
Mehriban27 Ysf-kn aslinda eşime bu gün söyledim sinemda bu filim çikti bende izlemek istiyorum diye bana bir sitenin ismini söyledi oraya git büyün sinemadaki filimler var dedi inat etdim girmedim çünkü 2,5 senedir sinemanin kapisini nerde olduğu unutdum 😩
kurkmantolumadonna Ysf-kn ben dün kayinvalideme bıraktım çocukları eşimle gittik çok güzeldi öyle bir imkanınız varsa gidin derim