daisybebek benimde bugün gecikmede 8. Günümdü çok şükür oldum bugün. Test yaptım negatif çıktı iki gün soğan suyu kekik içtim oldu.
Bende çok korkmuştum olmam diye oğlum daha 6 aylık sezeryan doğum bide çok zor olacaktı benim için Allah anneliği hakeden ve isteyenlere nasip etsin inşallah.
Benimki birazda oğlumun meme reddinden de olabilir belki çünkü ondan sonra regl düzensizliği olabiliyormuş.