Seymaemre-asya34 benim kızım emmek istediği zaman ille de emecek başka çaresi olmayan bir bebek olduğu için ki mama da içmiyor, bir düğünde tulum giymiştim ve her emmek istemesinde gelin odasına girip yukardan soyunup emzirip tekrar giyiyordum. 😂 Simli yada tül falan olması önemli değil ki sizin kolayca açıp, soyunup emzirebilmeniz önemli yani. Birde bebeğiniz mama kullanıyorsa ve emmeden oyalanabiliyorsa düğün süresince mama verin daha rahat edersiniz bence. Yoksa sizde soyunup duracaksınız. 😂🤦🏻♀️