Kubra27 EsleminAnnesiiiii35 benim kızımda dördüncü ayında doyamadığını farkettim bebevita kullanıyorum gaz felanda yapmıyor biraz toparlandı kızım tadını seviyor ☺️
Eslemsi Ben bebegim ilk dogdugunda ucuz diye aldim ama sabaha sabah ettik uyuyamadi cocuk mahvoldu refluluydu belkide ondan yaramadi kizima bilmiyorum ondan snrada hic almadim
emirinannesi3434 EsleminAnnesiiiii35 diğer mamaya alıştı diye galiba o gece sabah olmadı bize. İnşallah içer bebeğiniz
EsleminAnnesiiiii35 kahvekokusuu maşallah 🙂 İştah açıcı birşey veriyor musunuz Ben balık yağı da aldım oda etki etmedi
Mihrimahim16 Bebivita hipp markasının ben 1 kere aldım bebeğimde gaz veya ishal olmadı… Meme ve mama reddi yaşamıştık bir tek Aptamil içiyor 🙄 mecburi Aptamil alıyoruz