EsleminAnnesiiiii35 cezveye 4ölçek su 4 ölçek süt koyuyorum üzerine bi tatlı kaşığı tepeleme pirinç unu koyup kaynayana kadar karıştırıyorum az bişey de şeker atıyorum yada bal tatlansın biraz diye sonra biberona doldurup soguk suyun içine koyuyorum normal sıcaklığa gelince veriyorum hatta şuan verdim 8 ölçek içti 20 dakkaya yatırcam şişkinliği gitsin biraz diye bekliyorum ,