Edanaz27 ben günde 1 paket sigara içerdim . Evde ekmek biter umursamam ama 2 paket sigaram olurdu , öyleydi yani düşünün 😅
Gebelik testi yaptığım gün hiç unutmuyorum sigaramı yarıda söndürmüş , heyecanla o testi yaptım ve pozitifti
O yarım sigarayı birdahaki yakmadım . Emzirme sürecim bitene kadar ağzıma sürmeyi bırakın ortamında bulunmadım . İlk aylar millet kiraz erik onu bunu aşerirken yada mide bulantısı çekerken benim canım hep hep sigara çekti 9 ay boyunca . Yani ben hep derim ki bunu çok yakın arkadaşlarımda söyler ben sigarayı bıraktıysam herkes bırakır . Sinir krizleride geçirdiğim zamanlar da oldu , farklı olaylardan, asla içmedim