Edanaz27 benim kız kardeşim 5 senedir çocuk sahibi olamıyor, sigara da içiyordu şimdi tüp bebek tedavisi görüyor doktorun en başta söylediği şey, sigara iciyorsan bırakmam en dogrusu, baştan söyleyelim bebeğin tutması sigarayla yarıdan da aşağı iniyor. Zaten sağlıklı bir doğum için de hamileliğinde icmemeni tavsiye ederim. Oldu. Şuan bıraktı o da inşallah sende bırakırsın 🙏🏻