NKEren Cik biz oğlum tam 6 aylıkken yaptırdık. 1 hafta oluyor. Klamp yöntemiyle yapıldı bizimki. Bi aparat takılıyor oraya 2-3 gün sonra çıkarılıyor. O aparata rağmen uyurken hiç bana mısın demedi sırtüstü yatırmama rağmen döndü yüzüstü uyudu 😂 ama doktor iyi ki daha fazla beklememişsiniz normalde daha küçükken yapılmasını tavsiye ediyoruz demişti. İlerde hem bizim için hem bebeğimiz için daha zor oluyor
Cik NKEren bende iki hafta içinde gidebilsem diyorum ama bir yandanda korkuyorum eşimde korkutuyor çocuk dahankendine gelemedi gazı birmedi bide sünnetle nasıl uğraşcaksın diyede bakalım yaptırmakta fayda var
Mickeylover Cik 19 günlük yaptırdım ben çok minik olduğu için anlamadı bile ve cok hızlı iyileşti çok geçmeden yaptırın 2,5 ay o kadar büyük değil inanın 4-5 ay olursa çok daha zorlaşır sonrasını söylemiyorum bile
bayankitapkurdu Cik yeğenim 2gün sonra 1 aylık olacak bugün sünnet oldu 😍 evet biraz ağlamış ama 1 gün sürüyor sadece. Daha küçükken yaptırmak en kolayı. Ben 5 aylıkken yaptırdım. Keşke daha önce yaptırsaydım
fgnrcp2704 Cik hiç korkma yapıldığı ilk gün birazcık huzursuzluk oluyor sonra geçiyor ben 2 ay 10 günlükken yaptırdım hiç pişman değil daha da erken yaptirabilirdim hatta ☺️
Babykaraniko Cik hiç düşünme kimseyi dinleme hemen yaptır ne kadar erken o kadar rahatsın demek ben 1bucuk aylıkken yaptırdım hicbirsey hissetmedi çok rahat geçti .sadede ilk gün 3saat huzursuzluk geliyordu ara ara o kadar ertesi güne hicbirseyi yoktu ayakları kıpır kıpır di.bezlerken karton bardak kesip koyun öyle besleyin böylelikle sünnet derisine temas etmez canı yazmaz.calpol verirsiniz ilk gün huzursuz olursa hiç korkulucak birşey yok ❤️🧿
ysmgmz Cik 38 gunlukken yaptirdim,surec rahat gecti,hemen yaptirin kurtulun ,buyudukce daha zor oluyor
Cik Nigar_A ağrı kesici verebiliyorsak iyi aman iki ay aşısında sabaha kadar uyumadım ateşlenmişti bundada ağlar ederse elletmezse diye korkuyorum
Nigar_A Cik 2.ay aşısında daha çok ağlamışdı bizde de.susturamamışdım.1saat katıla katıla ağladı.gece ateşi 38.in üzerine çıktığında calpol vermişdim.sünnette zaten 6saatte bor calpol verdiğimiz için aşırı bişey olmadı.hatta sünnetten çıkıp eve getirdiğimizde ilk yarım saati yani uyuşmanın etkisi azalma vaktini arabada geçirdik.uyudu.daha sonra hava güneşliydi eve sokmadım bebek arabasında 1saat turladım bolca uyusun ilk çişini uykuda yatpsın diye
Sinem24 Ben 1 aylikken yaptirdim ilk gun cok huzursuzdu ama sonra cabuk toparladii iyiki de yaptirmisim yoksa suan cok hareketli pansumanini yapamazdim😊👍
Eeessra Cik merhaba bizde 5 ay 7 günlükken yaptırdık bence biraz beklemelisin çocuk kendini bi toparlasın başkalarında olmamış olabilir ama iltihap riski vs olabilir zaten bebeğin gazlıymış bunlarıda düşünmek lazım en azından 4 aylık olsun benim anne görüşüm bu yönde ve çok kolay oldu hiçbişey anlamadı anlamadık :)
Deletedmom_23 Cik Sünnetten korkmanıza gerek yok ki. Bebek zaten hissetmiyor. E sonrasında da hiç ağlamadı benimki. 2 gün ağrı kesici verdik sadece