Biz 2 aylıkken yaptırdık. Hiç bişeyden haberi olmadı. Sadece azıcık ağladı ilk gün. Calpol verdik sustu zaten.Bi kaç kez de batikon sürerken sızlandı o kadar.İyi ki yaptırmışız. Şimdi 4 buçuk aylık hayatta durduramazdım. Şu an bezini bile zor değiştiriyorum.Ayrıca benim bebeğim de gazlı bi bebek.